En ole nähnyt Philiä pitkään aikaan mesessä. O_o Surullista. :( Minun pittää käyä sen tykönä ens kesänä. :'D Itävallassa. :'D Siitä puheen ollen, minun piti käyä Essonki tykönä. O_o No jaa, kyllä herra ST1 kylmäasema jaksaa oottaa. :'D Ja tuskin ees muistaa. (:

***

Ethän sie raukka kompastu omiin jalkoihis? Mien jaksais kiskoa sinua ylös loan seasta. Sulla on vaatteet vieläki märät, miksi sie taas kaatuisit loskaan? Sie olisit vain tuplasti märkä.
Kyllähän sie tiät, että mie annan anteeksi, mutta kostan varmasti. (:

Ei, ajatus on minusta todella huono idea. Olen ehdottomasti sitä mieltä, että esitys oli sopivan pituinen eikä kyllästyttänyt katsojia.
Haloo?! Entä jos mie olen kyllästyny hokemaan, että "hei sinä, asun pahvilaatikossa"? Todella pulmallinen tilanne. Tämä on kuin hidas itsemurha. Niin. Sepä hyvinkin. Olisi todellakin nopeampiakin keinoja, mutta satun juuri pitämään tästä.

"Mie ojennan sulle kättä. On sinun päätettävissä, tartutko sie siihen." Ei, en ole salaperäinen ja välinpitämätön ihminen. Olen ihminen jolla on salaisuuksia ja joka ei välitä. Yksinkertaista, ystäväiseni. Voi anteeksi, olen ehkä julma. Mutta muistakaamme, että olen julmempi itseäni kohtaan.

Epäonnistuin -> rankaisen itseäni

Ei.

Ei.

En mole hullu, ystäväni.


VAIN HELVETIN VAINOHARHAINEN.

(8


Ja minä pidän siitä. ;D