Miksen mie en sais vain nukkua pois? Kaikki olis niin helpompaa. Napit vie korkeelle ja tiputtaa entistä lujempaa alas. Mie olen umpikujassa.

"...että mie saisin jotain muuta ajateltavaa."

Paskat. Mie en halua vahingoittaa enempää itteäni. Parempi vain (anteeksi) jos sie et antais lupaa. Anteeksi anteeksi anteeksi!
Kalkkunakeitto oli pahanmakuista. "Haluaako joku leipää?" Ei halunnut. Se sai siis lentää roskiin. Vesikin maistuu suussa pahalta. Mikä minussa on vikana?

"Mien tykkää sinusta tuollasena." Ko mie olen korkealla? Vai matalalla? Tai jossain ihan muualla.
"Mie vihaan sinua."
"Haista vittu."

Mie olin korkeella ja samalla minua itketti ihan vitusti. Tuntui että vedet valuivat silmistä itsestään. Niin, ihan helvetin korkealla. Mie itken nytki. Sitä, miten väsyny mie olen parin kappaleen takia. Kantakaa minua, en ite jaksa enää kävellä. Korjatkaa minut, teilä on palaset.

Peittäkää aurinko, että mie näen. Se häikäsee liikaa.


Mieki halvaan vain ihmisen, josta pitää ja joka pitäis minusta sellasena ko mie olen.

Ja että mie riittäisin.

Ekaa kertaa elämässäni.