Lennän taas
Olen juppihippipunkkari ja vaihdan paikkaa
Lennän taas
Turha meikäläistä yrittääkään kategoriin laittaa
Hei mä lennän taas
Olen juppihippipunkkari ja vaihdan paikkaa
Lennän taas
Mul on keesikortti, irolakka, nauhavisa, pirta täynnä
Jos sut haluan, tungen jäätä sun vuoteeseen.

 

Välillä pitää yrittää nostattaa omaa mielialaa, vaikka nyt on vaikeaa.

 

Kun tänään lähden,
Otan mukaan, mitä tarvitsen.
Taivaalta tähden
Valitsen ja sitä seurailen.
Kun tänään lähden,
En taakse aio vilkaistakaan.
Taivaalta tähden
Valitsen, vaikken sitä kiinni saa.

 

Kello on nyt 22.42 ja mulla on sellainen... reissu olo? Tekisi mieli lähteä käymään Komulaisen tai Tytin luona. Tai lähteä tädin luo. Tosin en halua erotuomariksi.

Ens viikko ja sitte on taas reissussa. (:

 

Tiättähän tet: parasta on se ko saa lähteä. Mutta onki vaikeampaa olla se, joka jää paikalleen, eikä saa mitään uutta. Olla se jolta otetaan jotain pois. Mutta parasta on se ko ei katsokaan taakse.

 

Musta tuntuu että mä

oon koko ajan matkalla.

Oikeastaan musta on tuntunu koko

tän ajan - tähän astisen kesän ajan.

Se on musta aika hauskaa.

Ehkä mä oon matkalla kohti jotain...

tai siltä tuntuu...

Jotain tapahtuu...

Ehkä se Porijazz on vasta alkusoittoa?

 

Ne tekee tauluja, joissa ihmiset palaa.