Joo, pyöräilin Tytin tykö ja sen tyköä vesisateessa. Oikeastaan se oli aika hauskaa. Kuinka vesi valui kasvoja pitkin ja kuinka märät farkut liimaantuivat ihoa vasten. Ja kuinka sadevesi kasteli koko pään.

 

Wer bin ich
Dass gerade ich in deinem Herz bin - warum
Wer bin ich
Dass gerade ich die eine bin die du liebst – warum
Darf ich hier neben dir sein
Warum willst du mich?


Vor dir war jeder Tag zu lang
Und jetzt erleb ich jede Sekunde - mit dir
In mir gehn tausend Sonnen auf
Ich bete dass sie niemals
untergehn ohne dich

---

Kuka minä olen
Että minä kaikista ihmisistä, olen sydämessäsi- miksi
Kuka minä olen
Että se olen minä, jota rakastat - miksi
Voinko olla tässä vierelläsi
Miksi sinä haluat minut?

Ennen kun tapasin sinut, joka päivä oli liian pitkä
Ja nyt elän joka sekunnin - kanssasi
Edessäni nousee tuhat aurinkoa
Toivon että ne eivät koskaan
Mene alas ilman sinua



Wer bin ich - LaFee

(suom. Lirama)